Programa de Actividades “Quid Pro Quo”
Sala Amarika, Abril, Mayo de 2010, Vitoria-Gasteiz
Proyecto Amarika Proiektua
Comisariado: Diego Soroa
Proyecto Amarika Proiektua
Comisariado: Diego Soroa
Otsailaren 16an irekiko da epea Adierazpen-irakurketako tailerrean izena emateko.
Ordutegia: Astelehenetan
18:00-20:00
Martxoaren 1etik maiatzaren 31ra
Inskripzio-epea: otsailaren 16tik 25era.
Carmen Pardok emana.
Helburuak:
- Ahots-prozesuaren ezagutza.
- Hitz egitean artikulazio edo ebakera ona lortzea.
- Tonuak eta soinutxoak ekiditea.
- Partaide bakoitzaren irakurketa-maila hobetzea.
- Ozenki irakurtzeaz gozatzea.
Egitaraua:
- Anatomiako
kontzeptu laburrak. Ahots-prozesuan parte hartzen duten sistemak: arnas
aparatua, fonazio-aparatua eta erresonantzia-aparatua.
- Sabel-arnasketa eta saihets eta diafragmako arnasketa. Energia-gunea.
- Ortofonia eta ahoskera.
- Intonazioa: melodia-kurba, etena, erritmoa.
- Irakurketa-praktikak: prosa, poesia eta antzerkia.
Adeitasunez.
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El día 16 de febrero se abrirá el plazo de inscripción para el Taller de lectura expresiva que dará comienzo el 1 de marzo.
Horario: Lunes
18:00 a 20:00
Del 1 de marzo al 31 de mayo.
Plazo de inscripción: del 16 al 25 de febrero
Impartido por Carmen Pardo.
Objetivos:
- Conocimiento del proceso de la voz.
- Conseguir una buena articulación en el habla.
- Evitar tonos y soniquetes.
- Mejorar el nivel de lectura de cada participante.
- Disfrutar de la lectura en voz alta.
Programa:
- Breves nociones anatómicas. Sistemas que intervienen en el proceso de la voz: aparato respiratorio, fonador y resonador.
- Respiración abdominal y costo-diafragmática. Punto de energía.
- Ortofonía y Dicción.
- Entonación: curva melódica, pausa, ritmo.
- Prácticas de lectura: prosa, poesía y teatro.
Atentamente.
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